Mikrodalgada Mısır Patlatma Tarifi

Mikrodalgada Mısır Patlatma Tarifi:
Mısır tv izlerken en çok tercih ettiğimiz atıştırmalıklarımızdan bir tanesidir mısırı yemek çok zevklidir ama tencerede kalan yanıksı koku insanın yıkayana kadar burnunda kötü bir koku bırakır bundan rahatsız olanlar için harika pratik bir tarifim var. Atıştırmalık derken hemen ilk akla gelendir aslında çerez ve mısır bizimki bugün mısır olsun.Mikrodalgada 6 dakikada enfes patlamış bir mısır tüketmek istermisiniz? Ben istiyorum diyenler elleri görelimJ ben istiyorum ve yapıyorum çocuklarla beraber vakit geçirmek varken tencere yıkamaya ne gerek var hafta sonları film izleyenlerdenseniz mısır tarifiniz benden afiyet olsun….
Mikrodalgada Mısır Patlatmak İçin Malzemeler:
4 çorba kaşığı cin mısır
1 çorba kaşığı sıvıyağ
1 çorba kaşığı su
Tuz
Cam kese
Streç film
Çatal


Mikrodalgada Mısır Patlatma Hazırlanışı: 

Derin cam kase içine mısırı, sıvıyağı, su ve tuzu ekleyip iyice karıştırın.

Üstünü streç film ile kapatın, çatal ile aralıklı olarak delikler delin

Mikrodalgaya yerleştirin, ısı ayarını maksimuma getirin, 6 dakika zaman ayarı yapın ve gerisi seyirlik.


Bazı mısırın cinsine göre 5 veya 7 dakika gerekebilir ama genelde 6 dakika yeterli oluyor bu tarifi neden paylaşmamışım şaşırdım valla çocuklara ve çocuk kalanlara bu tarif.

Yorumlar

Popüler Yayınlar