Yeter Artık Yüreklere Kor Düşmesin!!!

Benim bugün aslında blogumu güncellemek hiç içimden gelmiyor her güne bir bomba haberi ile uyanır oldu kaçıncı yangın yeri bu defa hangi ocağa acı haber ulaştı ahhhlar kaçıncı defa semalara ulaştı. Kırılsın ülkeme uzanan eller artık kırılsın. Ben ülkemde huzur bırakmayan eller kırılsın artık. Meydan yine Kızılay yine canlı bomba, yine hiçbir suçu olmayan insanların ölüm haberi. 

Başsağlığı boynumuzun borcu gibi taşısak ta yüreklerimizde tek yürek olmak zamanı artık. Şehit haberleri görmek istemiyorum artık kökü kazınası terör artık  bırak siper olacak çok can var bu ülkede.
Şehitlerin ardından Fatiha okuyup bağışlamak istemiyorum artık herkesin oğlu yaşasın, babası yaşasın, eşi yaşasın, birilerinin kızı ölen, birilerin evladı, her evden ahhhlar ağıtlar ve yinede dimdik duran babalar evlatlar gördüm şehit cenazelerinde.

Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez.....

Yastayız, yastayım, ülkem kan ağlıyor yitir artık yeter...

Yorumlar

Popüler Yayınlar