Sufle Ustasından Tarifi Aranıyor - Sufle Nasıl Yapılmalı?

Sufle Ustasından Tarifi Aranıyor - Sufle Nasıl Yapılmalı? Sufle Püf Noktaları Neler?

Blog'umda bir çok tarifi paylaştım bildiğim yemek, tatlı vs vs bir çok tarif var  ama benimde öğrenmem gereken çok şey olduğunu itiraf ediyorum samimi yazıma okuyup yanıt yazanlara da şimdiden teşekkür ederim.

Dışarıda tatlı yemeyi pek tercih etmem ama iş illaki tatlı yiyecek olmam ise tercihim yaklaşık bir yıldır sufle oluyor evde yapmayı denesem diye çok düşündüğüm tarifler arasında sıralarda bekleyen tarifler arasında diyebilirim.

Sufle tarifini yapan ve deneyen varsa yazın en ince ayrıntısına kadar bekliyorum link bırakmamak şartı ile rica edeceğim.

(link atmayın çünkü benim gibi gerçekten tarifi arayanlara yardımcı olmak nedeni ile bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum diyebilirim)

Sufle yemeyi sevmenin nedeni içindeki akıcı kıvamla birlikte dışı tam pişmiş gibi durmasının yanında yumuşak kıvamı beni kendisine bağladı.

Hatay’da birkaç mekanda sufle yedim fiyatta pek bir değişiklik olmamasına rağmen lezzette çok ama çok fark farktı.

Ben nerede yediğimi paylaşmayacağım aslında bu bir sufle tarifi arayışı diyebilirim benim için kararlıyım kendim yapmalıyım tatlı ve kurabiye ve kekte pak başarılı bulmasam da kendimi yaptıklarım beğenilmesine şaşırdığım da oluyor.

Bu yazıyı okuyan olur mu dersiniz? Bunu bilmiyorum ama bende kendimi şu an Nesrettin Hocaya benzetmiş durumdayım ya tutarsa ya gerçekten püf noktaları ile sufleyi öğrenirsem dedim.


İşte beni benden alan o eşsiz lezzet ve sunumdaki zarafet sizce de öğrenmeye değmez mi?

Yorumlar

Popüler Yayınlar