Kuşburnu çayı nasıl demlenir? Kuşburnu çayı demlemenin en pratik yolu

Kuşburnu çayı nasıl demlenir? Kuşburnu çayı demlemenin en pratik yolu

Kuş burnunu çayı kış mevsimi gelince çok tüketilen çaylardan oluyor kuşburnunu toz olarak aktarlar alınabildiği gibi tane halinde de bulabilirsiniz.

Biraz güneşte fazla kuruttuğu için kararmış benim kuşburnuları ama lezzeti diyecek yoktu.
Kuşburnu çayı nasıl demlenir aslında bunu söylemeye bile gerek yok çok kolay olarak evde beş dakika da kendinize kuşburnu çayını demleyebilirsiniz.

Kuşburnu çayı demlemek için 3-4 dakikanız gerek sadece.

Ben annemin yaptığı usul ile demledim çayı.

Tane Kuşburnu Çayı Nasıl Yapılır:

Yıkanmış kuşburnunun cezveye alalım üzerine bir fincan su ilave edelim ve kaynamaya başlayınca altını kapatalım ağzını birkaç dakika kapalı tutalım ve sonrasında süzelim fincana ben pekmez katarak tükettim siz bal veya pekmez, limon tercih edebilirsiniz.

Kuş burnu çayının toz halinde demleyeceklere ise tarifi hemen paylaşayım.

Kuşburnu Nasıl Demlemek İçin Gerekli Malzemeler:

1 tatlı kaşığı toz kuşburnu

1 fincan kaynar su


Toz karışımı fincana alın üzerine kaynar suyu ilave edin 5 dakika demledikten sonra içmeye hazır kuru veya taneli olarak tüketeceğiniz kuşburnu kış boyunca içmeyi ihmal etmeyeceğiniz çaylardan sadece birisi.

Yorumlar

  1. Merhabalar,

    Öncelikle Ramazan Bayramı’nızı kutluyorum ve bu bayramın hepimize sağlık, sıhhat ve mutluluk getirmesini diliyorum.

    Sağlıklı beslenme ve düzenli spor yaparak bazı bitki ve meyve çaylarını içmek kilo vermeyi hızlandırıyor.

    Çocukluğumdan beri severek içtiğim çaylardan biridir kuşburnu çayı. Hem rengini hem de mayhoş tadını çok seviyorum. Ne zaman kuşburnu çayı içsem çocukluğumu hatırlattığından mıdır nedir bir mutluluk gelir bana. Zayıflamaya yardımcı bir çay oluşu da onu vazgeçilmez kılıyor. Kuşburnu çayı; vücuttan fazla tuzun ve suyun atılmasına yardımcı olur. Aynı zamanda metabolizmayı hızlandırarak kilo vermeyi kolaylaştırır. Zayıflamaya yardımcı olan çaylar hakkındaki yeni yazımı okumanız için sizinle de paylaşmayı isterim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kilo-vermeye-yardimci-5-cay/

    Güzel okumalar dilerim,
    sağlıkla kalın.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar