Mutfağım İçin Yeni Aparatlarım-Yardımcılarım

İşte mutfağım için bugün aldıklarım.

Bugün sizlere alışveriş yaptığım birkaç mutfakta pratik olarak işimize yarayan malzemeleri tanıtacağım.

Mutfak için ne alışveriş bitiyor nede ihtiyaç sürekli kırılan bardaklar, tabaklar en çok alınan sırasında sanırım ama hayatımıza yeni olarak giren mutfak ürünleri de yok değil mantı açmayı ve kapatmayı bilmeyenlere özel olarak tasarlanmış petek aparat ile mantı yapmak artık zor değil.




 Benim en çok ihtiyaç duyduğum ama her seferinde unuttuğum bir ürün var oda hamur kesme aparatı süper bi şey ben bunu neden almadığımı sorup durdum bu zamana kadar. 

Ve son olarak alışveriş te görüp te almamak olmaz dediğim sarımsak rendesi oldu sarımsakları sosta olmazsa olmazımızdır elimizde kalan kokusu ile de bize rahatsızlık verir işte buda ortadan kalkacak mutfakta olmaktan zevk alanlara bu ürünler ile daha da kolaylaşacak. 
Alışveriş sonrası bide hediye geldi mutfağım için ayrı bir mutluluk hediyenin pahalısı değil benim için düşünülmesi ön plana çıkar gönlü zengin arkadaşım bana küçük minicik bir çiçek almış üstünde de uğur böceği eksik etmemiş ince düşünmek bu olsa gerek. Mutfakta her anınızı geçiriyorsanız eğer renkli olarak dekora edersiniz veya sade bilemiyorum bu canlı renk çiçekte benim mutfağıma hava katacak.


Yorumlar

Popüler Yayınlar