Kavurmalı Makarna Tarifi

Kavurmalı Makarna Tarifi:
Makarnayı çok sevenlerden birisiyim en sık yaptığım yemekler arasında birinci sırada pratik olarak yerini alıyor. Kurban bayramı arkasında benim evimde bulunan kavurmayı birde makarna ile tatlandırmak istedim. Kavurma geleneksel olarak yaparım anneanne tarifidir hiç değiştirmem bir çok yemeğime katarım oldukçada beğenilir kavurmalı makarnayı yapalım afiyetle yiyelim. Bir çok makarna markası var ben Ankara makarnanın uzun ince makarnasını tercih ettim bu tarifte siz istediğiniz makarna çeşidi ile yapabilirsiniz.
Kavurmalı Makarna İçin Malzemeler:
1 paket Ankara uzun makarna
200 gr kavurma
Domates salçası
Biber salçası
Maydanoz
2 yemek kaşığı sıvıyağ
Tuz



Kavurmalı Makarna Hazırlanışı:

1-Makarnayı haşlayacağınız suyu kaynamaya alın içine tuzu ilave etmeyin kaynamaya başlayınca tuzu ilave edin ardından ikiye bölüp bıraktım ben makarnaları siz isterseniz tüm olarak ta haşlayabilirsiniz.

2-Haşlanmış makarnayı suyundan 1,5 su bardağı  ayırın ve süzelim soğuk sudan geçirelim.

3-Tencerayi kısık ateşte kavurmayı eritelim üzerine sıvıyağı ilave edelim salçaları aktarıp karıştırdıktan sonra üzerine katarnadan ayırdığımız suyu ekleyip sosu iyice açalım.


4-Makarna ile buluşturduktan sonra servis yapacağınız tabağa alalım üstüne çok ince kıydığınız maydanozu serpiştirelim servise hazır afiyet olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar