Kahvaltılık Yeşil Zeytin Tarifi:

Kahvaltılık Yeşil Zeytin Tarifi:
Yeşil zeytini kırdım her gün suyunu değiştirdim ara sıra unuttuğumda oldu tezgahın üstünde olmasına rağmen ama sonunda bugün ilk kahvaltı sofrasına hazırdı. Son suyunu değiştirdikten sonra tuzunu sofra ayarından biraz daha yoğun olarak  attım hemen yumuşamaması (arzu edenler limon tuzuda ilave edebilir ama ben ekşi aşırı sevmeyenlerdenim tercih etmedim) için yeşil zeytini sade olarak tüketmek isteyenlere pratik bir şekilde sofraya koymaları için işte sunum önerisi.
Kahvaltılık Yeşil Zeytin Tarifi:
1 kase kırma zeytin
Yarım limon
1 çorba kaşığı zeytinyağı
Pulbiber

Kahvaltılık Yeşil Zeytin Hazırlanışı:

1-Kahvaltılık kırma zeytini yıkadıktan sonra tuzu gitmiyor tuz atmadım üzerine pulbiber, limon ve zeytinyağı ile harmanladıktan sonra sofraya ikram ettim.

2-3 ince dilim limondan kestim serviste kullanmak için.

3-Sıcak çay sıcak pide ile sabah sabah pekte iyi oldu hemen paylaşayım istedim sizde acele edin bu ayın sonuna kadar rahatlıkla bulabilirsiniz kırma yapacaklara, hazır kullanmaktan hoşlanmayanlara.

Zeytin seçimi yapacaklara küçük bir öneri ne küçük nede çok iri olan zeytinden uzak durun en lezzetli kahvaltılık yeşil zeytin halhalı olan cinstir yağlı ve lezzeti ayrıcalıklıdır zaten fiyatı da diğerlerine oranla 1tl ile 1,5 tl arasında fark oynayacaktır orta büyüklükte ve tam yuvarlaktır benimki halhalı zeytin cinsi siyah zeytin çıkar çıkmaz onuda paylaşmak dileği ile hoşcakalın....

Yorumlar

Popüler Yayınlar