Dolmalık Kırmızı Biber Dondurucuya Nasıl Konur?

Dolmalık Kırmızı Biber Dondurucuya Nasıl Konur?
Kırmızıbiber serüvenim devam ediyor dünden aldığım ve hem dolma hem kurutmalık için ayırdığım kısımları ile devam ediyorum. Kışın sarma ve dolmalar ile birlikte daha lezzetli olması için yaptığımız dolmalar ve sarmalar ile beraber pişirebileceğimiz dolmalıklar da sıra.
Üç poşete koyacağım için sayısı sanırım 30 yakın biber temizledim saymadım ama tahmini rakam olarak yaptım sizde difrizinize göre ve aile sayınıza göre ayarlayın.



Dolmalık Kırmızı Biber Dondurucuya Hazırlanması:
30 adet biber
Buzdolabı poşeti

1-Biberleri iç kısmını çıkarın ister bıçak ister el ile hangisi kolayınıza geliyorsa.

2-İç kısımlarında biber taneleri kalması için iyice yıkayın ve süzmeye alın bunun için biberleri yüzün üstü çevirin ve biberlerin içinde su kalmamasını sağlayın.

3-Sıra geldi poşetlemeye buzdolabı poşetlerine ihtiyacınıza göre sayı ile yerleştirin.

4-Ben büyük biberlerin içine küçük biberlerin alt kısımlarını iterek daha az yer kaplaması ve daha düzenli olmasını sağladım.

5-Kışın ve istediğim zaman tüketebileceğim dolmalık kırmızıbiberim hazır.

Yorumlar

Popüler Yayınlar