Kaşarlı Pide Tarifi

Kaşarlı Pide Tarifi: Pide Hamuru Nasıl Daha İyi Kabarır? Pide Nasıl Yapılmalı?
Peynirler arasında en çok sevilerek tüketilen peynirler arasında kaşar var her yemeğe kendini eriten, karışan ve lezzeti ile tat katan kaşar peynirini sıcak ara olarak bugün hazırladım azıcık çok pişirdim ama dalgınlık işte diyebilirim. Kaşarlı pideyi bol tereyağı ile azıcık daha abartmış da olabilirim ama lezzet için tereyağı bazen vazgeçilmezim olabiliyor kaşarlı pide yapmak isteyenlere:
Kaşarlı Pide İçin Malzemeler:
500 gr eski kaşar
2 yumak fırından hamur
Tereyağı




Kaşarlı Pide Hazırlanışı:

1-Hamuru fırından aldım daha yumuşak ve kolay pişiyor ben hamuru fazla tutturamayabiliyorum bu konuda çok başarısızım börek hamuru tamam ama kabaran hamurda bazen sonuç hayal kırıklığı olabiliyor:

2-Mayalı hamurları ikiye ayıralım dört eşit büyüklükte yumaklar elde edelim

3-Hamuru uzunlamasına doğru açalım.

4-Üzerlerine tereyağı sürelim ve kaşarı yeteri kadar ilave edelim.

5-Kenar kısımlarını katlayalım uç kısımlarını iyice birleştirelim.

6-Hamurun üstüne erittiğiniz tereyağından sürün


7-Önceden ısıtılmış fırında kaşarlar eriyene kadar pişirin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar