Sebzeli Makarna Salatası Tarifi

Sebzeli Makarna Salatası Tarifi:
Uzun zamandır markette gittiğimde görüp ama almak istemediğim sebzeli makarnaları demeye karar verdim. Çocuklar için ne kadar yararlı olur bilemiyorum ama makarnayı domates sosu ile tüketmek istemeyenlere iyi bir fikir aslında. Mayonez ve yoğurtla sos hazırlamak yerine evdeki daha besleyici malzemeleri tercih ettim sonuç olarak çocuklar için hazırlıyorum diye düşünerek. Arkadaşları ile öğle misafirim olan çocuklar çok severek tükettiler. Makarnayı benimkiler çok seviyorlar tabi bende öyle işte harika bir tarif.
Sebzeli Makarna Salatası Tarifi:
1 paket sebzeli makarna
Çeyrek kıvırcık
2 adet taze soğan
1 tutam nane
T tutam maydanoz
1 adet tatlı kırmızı biber
3 adet orta boy bursa domates
Yarım limon suyu
1 yamak kaşığı sıvıyağ
Tuz
Pulbiber
Kuru nane

Sebzeli Makarna Salatası Hazırlanışı:

1-Makarnayı bol suda haşlayın ve suya tutun servis tabağına alın.

2-Tüm diğer malzemeleri sirkeli sudan geçirelim ve yıkayıp ayıklayalım, domateslerin kabuklarını soyalım.

3-Makarna uzunluğunda olabildiğince yakın boyutlarda malzemeleri doğrayalım.
Sebzeli makarnaların üstüne yerleştirelim.

4-Limon suyu, sıvıyağ, tuz, kuru nane, pulbiber ilave ettikten sonra iyice harmanlayalım servise hazır.

5-Dereotu çocuklar sevmediği için tercih etmedim ama kesinlikle lezzetine lezzet katacak malzemelerden.

Yorumlar

Popüler Yayınlar